نام و عکس دوست دختر ایرانی گادوین منشا لو رفت! + عکس

1

دوست دختر ایرانی گادوین منشا لو رفت

خبرینا | گادوین منشا را تقریبا بیشتر ایرانی ها می شناسند، بازیکن فوتبال نیجریه ای که سالهاست در ایران در تیم های مختلف در حال فوتبال بازی کردن است.

دوست دختر ایرانی گادوین منشا لو رفت؟

گادوین منشا که قبلا در وبسایت ها و بیوگرافی او گفته شده بود که با یک زن سفید پوست ایتالیایی ازدواج کرده و صاحب فرزند است به نظر می رسد عاشق یک دختر ایرانی شده است.

طناز صالحی دوست دختر گادوین منشا

به تازگی چند کانال ورزشی تلگرامی با انتشار عکس های استوری اینستاگرام دختری به نام طناز صالحی (Tannaz Salehi) اعلام کردند که او دوست دختر گادوین منشا است.

خانم طناز صالحی در این استوری ها با پوشیدن لباس گادوین منشا در متنی نوشته بود”عشق من .. خدارو شکر که اومدی تو زندگیم”

عکس های پخش شده از صفحه اینستاگرام طناز صالحی دوست دختر گادوین منشا

همچنین در بیوگرافی صفحه طناز صالحی اسم “منشا” به انگلیسی Mensha به همراه دو قلب قرار گرفته است. با بررسی های انجام شده در صفحه رسمی منشا، او نیز خانم طناز صالحی را دنبال کرده است.

عکس لیست دنبال کنندشوندگان صفحه اینستاگرام گادوین منشا که در آن طناز صالحی را دنبال کرده / عکس از بیوگرافی صفحه اینستاگرام طناز صالحی

عکس دو نفره فعلا ممنوع!

هنوز عکس های دو نفره از گادوین منشا و طناز صالحی منتشر نشده و به نظر می رسد که بازیکن نیجریه ای ترجیح داده تا عکس هایش با طناز صالحی منتشر نشود و خانم صالحی فعلا تا مرحله اعلام عمومی دوستی اش با گادوین منشا اجازه داشته است.

طناز صالحی کیست و از او چه می دانیم؟

با بررسی های انجام شده فعلا مشخص شده که خانم طناز صالحی یک ماما و ورزشکار رشته اریال یوگا است. به نظر می رسد خانم صالحی در ایران زندگی می کند.

عکس طناز صالحی Tannaz Salehii دوست دختر گادوین منشا

طناز صالحی در شمال کشور

عکس طناز صالحی دختر ایرانی که با منشا دوست شده است

عکس: طناز صالحی/ منبع اینستاگرام

صفحه اینستاگرام طناز صالحی دوست دختر منشا

طناز صالحی در اینستاگرام به آدرس instagram.com/tannaz.salehii صفحه عمومی دارد و در آن عکس های و فیلم های خود را منتشر می کند.

بیوگرافی گادوین منشا

گادوین منشا متولد ۲ سپتامبر ۱۹۸۹ از نیجریه است. گادوین منشا در شهر لاگوس متولد شد، قد وی ۱/۸۲ میباشد و پست او مهاجمی است. او در بسیاری از تیم های فوتبال ایرانی مانند پرسپولیس و استقلال بازی کرده و هم اکنون بازیکن تیم مس است.

عکس گادوین منشا بازیکن نیجریه ای شاغل در ایران

ازدواج گادوین منشا

منشا در زمان حضور خویش در مالت با یک دختر ایتالیایی سفید پوست ازدواج کرد و اکنون صاحب یک فرزند پسر بنام پرینس و یک دختر بنام جنیفر می باشد.

عکس گادوین منشا و همسر ایتالیایی اش

1 دیدگاه در “نام و عکس دوست دختر ایرانی گادوین منشا لو رفت! + عکس

  1. فافا گفت:

    باز هم حاشیه از منشا! الان در استوری پیج او. سایه کله ی دختر

نظرات