علت مرگ احمدرضا شرفی مداح جنجالی یزدی چیست؟ + عکس

2

احمدرضا شرفی، مداح جوان یزدی که چندی پیش به خاطر استفاده از گوشواره در مجالس اهل‌بیت علیهم‌السلام، عذرخواهی کرده بود، شامگاه شنبه به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد!

علت مرگ احمدرضا شرفی مداح یزدی

علت مرگ احمدرضا شرفی مداح یزدی

خبرینا | چند وقت پیش بود که یک مداح جوان اهل یزد به نام احمدرضا شرفی به علت گوشواره انداختن و پخش شدن کلیپ و عکس هایش در فضای مجازی جنجال آفرین بود. البته بعد از این اتفاق او از این کارش عذرخواهی کرده بود، اما متاسفانه صبح امروز ۲۸ آذر ۱۴۰۰ این مداح جوان درگذشت.

طبق خبرهای منتشر شده گفته شده که شب گذشته احمدرضا شرفی در یک مجلس روضه هنگام مداحی دچار ایست قلبی شده و بعد از رساندن او به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

مراسم خاکسپاری احمدرضا شرفی

قرار است مراسم خاکسپاری و تدفین مرحوم احمدرضا شرفی از ساعت ۱۳ روز یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ از درب منزلشان در شهر یزد آغاز شود. عکس زیر از اعلامیه ترحیم احمدرضا شرفی است.

مراسم خاکسپاری احمدرضا شرفی مداح جوان یزدی

بیوگرافی احمدرضا شرفی

کربلایی احمدرضا شرفی, مداح متولد ۱۷ خرداد ۱۳۸۱ اهل یزد است که در مراسم مذهبی هفتگی و مراسم و هیات های مذهبی در ایام محرم و صفر مداحی می کرد.

احمدرضا شریفی یکی از مداحان نسل دهه هشتادی بود که از کودکی در مراسم ها و هیات های مذهبی در یزد مداحی می کرد و تاکنون در هیات قاسمیون یزد و مراسم هفتگی طفلان مسلم و هیئت زینبیون یزد… مراسم اجرا کرده است.

احمدرضا شرفی در حال مداحی در یک مجلس روضه

احمدرضا شرفی در اینستاگرام

صفحه رسمی احمدرضا شرفی در اینستاگرام به آدرس instagram.com/ahmadreza_sharafi69 است.

2 دیدگاه در “علت مرگ احمدرضا شرفی مداح جنجالی یزدی چیست؟ + عکس

  1. علیرضا جنت زاده گفت:
    ۱

    احمد رضا جان مداحی با ادب وبااحترام
    به همه به خصوص اهلبیت بود ما که جز خوبی چیزی ندیدیم

  2. یاسمین گفت:

    روحش شاد

نظرات