علت کما رفتن زهرا چخماقی خبرنگار 20:30 واکسن بود؟ + عکس

4

خبرینا | به تازگی زهرا چخماقی خبرنگار صدا و سیما و خبر ۲۰:۳۰ به علت عارضه قلبی به بیمارستان منتقل شد و پس از آن به کما رفت. خوشبختانه خانم چخماقی از حالت کما خارج شده و وضعیتش بهتر است. شایعه کما رفتن زهرا چخماقی به علت واکسن درست است؟ در مطلب زیر آن را بررسی کرده ایم.

علت کما رفتن زهرا چخماقی خبرنگار ۲۰:۳۰ تزریق واکسن است؟

علت کما رفتن زهرا چخماقی خبرنگار صدا و سیما واکسن برکت است؟

امیرزاده همسر زهرا چخماقی در گفت‌وگو با تسنیم درباره اینکه چطور زهرا چخماقی به کما رفته، توضیح داد: در چند روز اخیر، تنگی نفس داشتند و به پزشکانی مراجعه کردیم تا دلیلِ آن را پیدا کنیم. البته هنوز هم مشخص نیست دلیل این اتفاق چه بوده، چون جواب آزمایش‌ها نرمال بوده است. همسرم از کما خارج شده اما هنوز وضعیت جسمی‌ اش نرمال نشده و هوشیاری خفیفی دارد.

عکس: زهرا چخماقی مجری صدا و سیما و برنامه خبری بیست و سی

بعد از اعلام این سخنان و همچنین چند توییت منتشر شده از اشخاص نزدیک به خانم چخماقی شایعه هایی مبنی بر اینکه علت کما رفتن خانم زهرا چخماقی تزریق واکسن برکت بوده منتشر شده است که تاکنون هیچ شخصی آن را تایید نکرده است.

یکی از همکاران زهرا چخماقی با انتشار توییت زیر نوشته:

همکار گرامی زهرا چخماقی در بیمارستان بستری شد به دلیل دچار عارضه قلبی و در شرایطی وخیم به بیمارستان منتقل و پس از احیا در بیمارستان به کما رفته با تلاش پزشکان، وی هم اکنون از کما خارج شده اما همچنان سطح هوشیاری پایینی دارد.
امیدواریم از واکسن نباشد
اللهم اشف کل مریض

شایعه کما رفتن زهرا چخماقی کار ضد واکسیناسیون؟

با بررسی های انجام شده در فضای مجازی به نظر می رسد بیشتر کسانی که شایعه کما رفتن زهرا چخماقی به دلیل واکسن برکت را منتشر کرده اند افراد ضد انقلاب یا افراد ضد واکسیانسیون کرونا بوده اند. آنها بدون هیچ دلیل و مدرکی این گونه شایعه ها را منتشر می کنند.

بیوگرافی زهرا چخماقی

زهرا چخماقی خبرنگار و گزارشگر صدا و سیما در ۵ اردیبهشت ۱۳۶۳ در بندرعباس به دنیا آمده و فوق دیپلم رشته پتروشیمی نفت از اصفهان و خبرنگاری دانشگاه علمی و کاربردی می باشد. در یک خانواده ۶ نفره به دنیا آمده و یک خواهر و دو برادر به نام های زینب و محسن و محمد حسین دارد.

مادرش فریده فرخی‌ نژاد گوینده قدیمی اخبار تلویزیون است، پدرشان آقای علیرضا چخماقی از دور دستی بر آتش دارد و بیشتر مشغول کارهای گرافیکی است.

عکس زهرا چخماقی خبرنگار صدا و سیما

مدتی است که آیتمی با عنوان داغ های مجازی به بخش خبری ۲۰:۳۰ اضافه شده که به ترندهای فضای مجازی می پردازد و با استقبال مخاطبان نیز روبه رو شده است. این روزها آیتم داغ های مجازی به خوبی دیده شده و بریده هایش در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. این آیتم توسط زهرا چخماقی اجرا می‌شود.

4 دیدگاه در “علت کما رفتن زهرا چخماقی خبرنگار 20:30 واکسن بود؟ + عکس

  1. با افتخار، ضد واکسنم گفت:
    ۵

    نه فقط شما راست میگید و بقیه دروغ میگن.
    علت اصلی خیلی از سکته های اخیر ، واکسن هست.
    چرا خودتونو به خواب زدید و مردم رو فریب میدید؟

  2. یاسمین گفت:

    خداییش همه روبه کشتن دادن با واکسن قلابی

  3. سید محمد گفت:

    هیچ سند ومدرکی وجود ندارد که شایعات را تأیید کند ..بیشتراین حرفها حدس وگمان است

  4. مصطفی گفت:

    کی رفت کما ؟ کی برگشت ؟

نظرات