انگشتر ترند 1402 برای خانمهای اهل مد

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل انگشتر ترند ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. انگشتر یک اکسسوری بسیار زیبا و پر کاربرد در میان اکسسوری و زیورآلات است که محبوبیت زیادی بین همه انسان‌ها دارد. حال شاید انتخاب یک انگشتر طلا مناسب و زیبا که تا همیشه درخشان باشد و برای شما یادآور خاطرات خوب باشد، کمی سخت باشد؛ ولی ما به شما می‌گوییم سخت نیست؛ فقط کافی است به یک سری نکات ساده در هنگام خرید توجه داشته باشید…!از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های انگشتر ترند را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

جدیدترین انگشتر ترند 2023جدیدترین انگشتر ترند 2023

جدیدترین انگشتر ترند ۲۰۲۳

سایز انگشتر طلا: سایز انگشتر را حتماً در زمان خرید چک کنید و آن را دستتان امتحان کنید تا کامل مناسب انگشت شما باشد و نه تنگ باشد که اذیت بشوید و نه خیلی آزاد که از دستتان لیز بخورد و بیوفتد.
رنگ انگشتر طلا: یک نکته کاملاً سلیقه‌ای است و می‌تواند طلایی، نقره‌ای و یا هر رنگ دیگری داشته باشد؛ اما توجه کنید که طلایی و نقره‌ای از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای انگشتر هستند.
دقت به دست و مدل انگشتری که به دستان شما می‌آید: انگشترهایی که ضخیم و قطور هستند بیشتر برای دست‌های بزرگ و کمی چاق مناسب است و اگر دستان شما ظریف است، انگشترهایی را انتخاب کنید که حلقه ظریفی دارند و مدل آن‌ها زیاد بزرگ و قطور نباشد!
از انگشتر های درشت متناسب با رنگ لباستان استفاده کنید، البته صرفا از انگشتردر انگشت حلقه استفاده نکنید! استفاده از بعضی انگشتر های بزرگ در انگشت اشاره جلوه بسیاری به استایل شما می بخشد.

جدیدترین انگشتر ترند 2023 جدیدترین انگشتر ترند 2023 جدیدترین انگشتر ترند 2023 جدیدترین انگشتر ترند 2023 جدیدترین انگشتر ترند 2023 جدیدترین انگشتر ترند 2023 جدیدترین انگشتر ترند 2023 جدیدترین انگشتر ترند 2023 جدیدترین انگشتر ترند 2023 جدیدترین انگشتر ترند 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات