مرگ مژگان فرخ پی پزشک خوزستانی بر اثر کرونا + عکس

0

مرگ مژگان فرخ پی پزشک متخصص بیهوشی اهواز

مرگ مژگان فرخ پی پزشک خوزستانی

بعد از ورود ویروس کرونا به ایران تا کنون تعداد بسیار زیادی از مدافعین سلامت کشورمان در راه مبارزه با این ویروس جان خود را از دست داده اند. در تازه ترین اتفاق تلخ در این رابطه، مژگان فرخ پی بانوی پزشک مدافع سلامت خوزستانی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

عکس: مژگان فرخ پی پزشک متخصص بیهوشی

به گزارش ایرنا پزشک متخصص بیهوشی، سرکار خانم مژگان فرخ پی بعد از چند روز تحمل رنج ناشی از ابتلا به کووید۱۹ درگذشت.

مژگان فرخ پی همسر برادر حمید فرخ نژاد

حمید فرخ نژاد با انتشار پستی در صفحه اش نوشت: خانم دکتر مژگان فرخ پی متخصص بیهوشی بیمارستان آریا اهواز ، خانم برادرم دکتر فرهاد فرخ نژاد ، امروز شنبه بیستم اذر بر اثر کرونا در گذشت ، به همه کادر درمانی بهداشتی و پیشگیری کشورم افتخار میکنم که در این روزگار تلخ قهرمان بودن ، مژگان جانم سلام منو به فرهاد برسون.

او فیلمی از عکس های شخصی زن داداشش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و با این فیلم کوتاه خبر فوت زن برادرش را رسانه ای کرد.

روز گذشته درگذشت دکتر مژگان فرخ پی در رسانه ها منتشر شد که حالا مشخص شده که این خانم دکتر با فرخ نژاد نسبت فامیلی دارد و خانم برادرش است. گویا برادرش فرهاد نیز سال ها پیش درگذشته و فوت کرده است./ منبع: حرف تازه

تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز درگذشت پزشک خوزستانی بر اثر ابتلا به کرونا را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، در پیام دکتر فرهاد ابول‌نژادیان آمده است:

“انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تاثر و تاسف مطلع شدم همکار متعهد و گرانقدر پزشک متخصص بیهوشی، سرکار خانم دکتر فرخ‌پی بعد از چندین روز تحمل رنج ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ به دیدار حق تعالی شتافتند تا جامعه پزشکی استان خوزستان باز هم در سوگ از دست دادن عضوی دیگر از خانواده خود عزادار شوند.

اینجانب درگذشت غم‌انگیز ایشان را که با ایام بزرگداشت مقام حضرت زینب سلام الله علیها و قدردانی از زحمات کادر درمان مصادف شده است به خانواده داغدارشان، همکاران و عموم جامعه سلامت استان خوزستان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای روح بلند ایشان طلب رحمت و مغفرت واسعه دارم.

نظرات