تبریک سال جدید میلادی 2023 + عکس استوری تبریک کریسمس به انگلیسی

0

در این پست می توانید متن های کوتاه کریسمسی و تبریک سال نو میلادی و متن تبریک سال نو میلادی ۲۰۲۳ و تبریک سال جدید میلادی ۲۰۲۳ و عکس استوری تبریک کریسمس ۲۰۲۳ به انگلیسی و عکس نوشته تبریک سال میلادی ۲۰۲۳ و عکس استوری تبریک کریسمس را مشاهده کنید.

 تبریک سال جدید میلادی

تبریک سال جدید میلادی

May the good times and treasures of the present become the golden memories of tomorrow. Wishing you lots of love, joy and happiness. Merry Christmas and Happy Christian New Year.

باشد که اوقات خوب و زمان حال ارزشمند، خاطرات طلایی فردا شوند. با آرزوی عشق، شادی و لذت زیاد برای شما. کریسمس مبارک و سال نو میلادی شادی را برایتان آرزو می‌کنم.

تبریک سال جدید میلادی

این پیام تبریک سال نو دربردارنده بغل ها و بوسه های عاری از هرگونه ویروس برای توست

امیدواریم که سال نو شادی را داشته باشی و بتوانیم دوباره تو را ملاقات کنیم تا آن موقع از دور به افتخار تندرستی و سلامتی و شادکامی ات

تبریک سال جدید میلادی

به امید اینکه با چند خاطره جدید و یک دوست ساخته شده سال شادی را تجربه کنید. کاش همیشه یک مکان گرم داشته باشید تا استراحت کنید که در آن عشق و محبت دائماً شما را در آغوش خواهد گرفت.

سال میلادی ۲۰۲۲ مبارک

تبریک سال جدید میلادی

عکس استوری سال میلادی

امیدوارم بابانوئل به جای کادوی زیبا، تقدیر زیبا برای تو هدیه بیاره. تقدیر خوب رو نمی‌توانی الان حس کنی؛ اما در آینده می‌فهمی بهترین آرزو را برائت داشتم.

سال نو مبارک!

تبریک سال جدید میلادی

There is no ideal new year only the one Christmas you decide to make as a reflection of your values desires, affections, traditions

Happy new Years 2022

هیچ سال نویی ایدآل نخواهد بود مگر اینکه تو تصمیم بگیری اون رو به بازتابی از ارزش ها، خواسته ها، علاقه ها و قوانین خودت تبدیل کنی

تبریک سال جدید میلادی

من می‌خواهم بگویم که چقدر تو خوشبختی به من بخشیدی و در عوض آرزوی لذت و خوشبختی در سال ۲۰۲۲ برایت دارم.

سال نو میلادی مبارک همسرم!

تبریک سال میلادی ۲۰۲۳

آرزومندم که این سال جدید برایتان شادمانی‌های تازه، اهداف جدید، دستاوردهای نو و هزاران الهام تازه به زندگی‌تان به ارمغان بیاورد. برایتان سالی لبریز از شادمانی را آرزومندم.

سال نو مبارک

تبریک سال جدید میلادی

Wishing you a Happy New Year with the hope that you will have many blessings in the year to come

برایتان سال جدید بسیار شاد ، همراه با آرزوی برخورداریتان از لطف و برکت های فراوانی را در سال پیش و رو آرزومندم

تبریک سال جدید میلادی

زمان تحقق اهداف بلندپروازانه برای سال ۲۰۲۲. اکنون زمان گفتن شانس بسیار بهتر است.

سال نو میلادی مبارک

نظرات