فال شبکه پی ام سی این هفته (13 تا 19 آذر 1400)

0

خبرینا | فال شبکه پی ام سی pmc که سالهاست از این شبکه در روزهای جمعه و یکشنبه برای بینندگان پخش می شود طرفداران بسیار زیادی برای خود بدست آورده است.

فال هفتگی شبکه پی ام سی Pmc

به همین علت تصمیم گرفته ایم هر هفته این فال جذاب هفتگی را در روز جمعه برای شما در وبسایت خبرینا قرار دهیم با ما همراه باشید.

فال هفتگی شبکه pmc پی ام سی ۱۳ تا ۱۹ آذر ۱۴۰۰

فال پی ام سی این هفته متولدین ماه های فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور، مهر، آبان، آذر، دی، بهمن و اسفند شامل روزهای شنبه ۱۳ آذر ماه تا روز جمعه ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۰ است که در زیر آن را می خوانید.

فال pmc متولدین فروردین

شخصی از عزیزانتان حال و روز خوشی ندارد با مهربانی به او بیشتر توجه کنید. با یک دوست درد و دل می کنید و آرامش به دلتان راه می یابد. در یک مسئله خانوادگی بهتر است خودخواهی را کنار بگذارید و شرایط دیگران را هم کمی درک کنید. برای رفع یک توقیف یا جریمه به جایی مراجعه خواهید کرد.

 

فال pmc متولدین اردیبهشت

یک خرید را باز هم مجبور می شوید عقب بیندازید. در رابطه احساسی طرف مقابلتان با یک کار کوچک دلتان را روشن می کند. این روزها گرفتاری ها و مشغله فکری که ذهن شما را مشغول کرده مانع از انجام تصمیمات درست و منطقی تان می شود کاری نکنید که پشیمان بشوید.

 

فال pmc متولدین خرداد

مدتی است در جستجوی برقراری ارتباط با کسی هستید که توانایی درک احساسات و هم صحبتی با شما را داشته باشد. در روزهای آینده فرصت بیشتری برای انجام کارهای عقب افتاده خواهید داشت. موقعیت خوبی در محیط کار نصیبتان می شود، از این فرصت درست استفاده کنید تا سودش برایتان دوبرابر باشد.

فال pmc متولدین تیر

برای اجرای یک مراسم شادی تدارک خواهید دید. شخصی با یک حرف ساده به گریه تان می اندازد، این روزها روحیه شما بسیار حساس است و هر چیزی می تواند اعصابتان را به هم بریزد، مشکل را در خودتان صادقانه جستجو کنید و با آن روبرو شوید تا بتوانید برطرفش کنید.

فال pmc متولدین مرداد

شخصی با انجام کار کوچک به شما نزدیکتر می شود. در مورد یک جلسه کاری یا تحصیلی حواستان باشد وقت شناس باشید و فرصت را از دست ندهید، دست دست نکنید شانسی که مدتی پیش از دست شما رفته بود دوباره به شما رو کرده. در بروز احساساتتان بهتر است قدری تعادل به خرج دهید.

فال pmc متولدین شهریور

دست دلتان را رو نکنید. مسافری از دور دست خواهید داشت و گفتگو با او مطالب بسیاری را برای شما فاش می کند. به شخصی اطمینان می کنید و راز دلتان را با او به زبان می آورید. در رابطه با مسائل احساسی کافیست منتظر نمانید و به این در بسته زل نزنید. این هفته شخصی را ملاقات خواهید کرد.

فال pmc متولدین مهر

تغییری کوچک در رفتارتان دنیایتان را زیر و رو می کند. گاهی بهتر است با دیگران همانطوری رفتار کنید که دوست دارند نه آنطور که شما فکر می کنید و دوست دارید، مردم سلایق متفاوتی دارند. تعارف بیش از حد شما شخصی در اطرافتان کلافه و عصبانی می کند. یک بدهی قدیمی دارید که بهتر است هرچه زودتر بپردازید.

فال پی ام سی متولدین آبان

شنیدن یک حرف یا یک موسیقی خاطرات گذشته را برایتان زنده می کند، در گذشته غرق نشوید. در خوردن و نوشیدن میانه رو باشید تا این همه خودتان را سرزنش نکنید. شادی و ناراحتی شخصی شما را کاملا دگرگون می کند، دوست داشتن خوب است اما نه تا حدی که کنترل زندگی را از دست بدهید.

فال pmc متولدین آذر

نکته سنجی و هوش شما قابل ستایش است، در چنین روزهایی این دقت به ضررتان تمام می شود. شما دیگران را به بی دقتی و سر به هوایی محکوم می کنید، فراموش نکنید دیدگاه شما با دیگران در مسائل مختلف متفاوت است. به تصمیمات دیگران احترام بگذارید هرچند که مطمئن باشید که تصمیم اتخاذ شده اشتباه است.

فال pmc متولدین دی

شما مسئول تصمیمات دیگران نیستید، دائم خودتان را سرزنش نکنید. در یک مورد کاری سرعت عمل شما باعث می شود فضا برای بروز استعدادهایتان بازتر شود باید از این فرصت بهترین استفاده را ببرید. امانتی که به کسی داده بودید و برایتان عزیز بوده سرانجام به دست شما می رسد و خوشحال می شوید.

فال pmc متولدین بهمن

شخصی از راه دور سراغتان را می گیرد. نذری که دارید ادا می شود. یک مسئله کوچک با مداخله شخصی برطرف می شود. شما برای رفتن به جایی برنامه ریزی می کنید. یک بیماری کوچک برطرف می شود اما باید حواستان به عواقب آن باشد و سهل انگاری نکنید. برای رسیدن به خواسته تان دیگران را تحت فشار نگذارید.

فال pmc متولدین اسفند

تغییر رویه تان در محیط کار باعث می شود دیگران حساب کار دستشان بیاید و کار را مطابق خواسته تان پیش ببرند. مهربانی که به دوستی می کنید بی جواب نمی ماند. یک تماس تلفنی از اضطرابتان کم می کند اما بهتر است مسئله پیش آمده را جدی تر بگیرید و برای برطرف شدن مشکل، کاری اساسی انجام بدهید.

 

نظرات