رنگ سال 2023 اعلام شد!

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل رنگ سال ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. موسسه پنتون، رنگ Viva Magenta را به عنوان رنگ سال ۲۰۲۳ انتخاب کرد. از ویژگی‌های رنگ Viva Magenta می‌توان به قدرت و نشاط فزاینده آن در عصر فناوری اشاره کرد. این رنگ که از خانواده قرمز نشات می‌گیرد، نه تنها ریشه در طبیعت دارد بلکه بیانگر شجاعت، شور و مثبت‌اندیشی پس از دوره تاریک کووید ۱۹ است.از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های رنگ سال ۲۰۲۳ را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

رنگ سال 2023 اعلام شد!

جدیدترین رنگ سال ۲۰۲۳

قرمز آتشین (Viva Magenta) با کد PANTONE ۱۸-۱۷۵۰ رنگ سال ۲۰۲۳ است. Viva Magenta با فراخوانی نیروهای طبیعت، روح ما را تقویت می‌کند و به ما کمک می‌کند تا قدرت درونی خود را بسازیم.
رنگ ۲۰۲۳ ویوا مگنتو رنگی قدرتمند و قرمز متحرکی است که روح سرکش خود را بدون هیچ محدودیتی ابراز کرده و از هر کسی که شور زندگی و روحیه‌ای سرکش در سر دارد، استقبال می‌کند. قرمز مایل به زرشکی تعادلی بین گرم و سرد را ایجاد کرده و رنگی ترکیبی است که به راحتی دنیای چند بعدی ما (فیزیکی و مجازی) را در بر می‌گیرد.
رنگ منحصر به فرد Viva Magenta شجاعانه و بدون هیچ تهاجمی بر هر چیزی چیره می‌شود. ویوا مگنتو با رویکرد مشت در دستکش مخملی است که نوید دهنده آینده‌ای روشن برای جهانیان است.

از آنجا که رنگ سال ۲۰۲۳ جذاب و نو به‌شمار می‌آید، برای ست کردن هم چالش‌برانگیز است. شرکت پنتون برای آسان کردن کار، چهار پالت رنگی متعادل‌کننده برای این رنگ جدید ارائه کرده که استفاده از این رنگ‌های مکمل کمک می‌کند تا رنگ سال جلوه بهتری داشته باشد.

رنگ سال 2023 اعلام شد!

رنگ سال 2023 اعلام شد!

رنگ سال 2023 اعلام شد!

رنگ سال 2023 اعلام شد!

رنگ سال 2023 اعلام شد!

 

 

** امیدوارم از دیدن این تصاویرa لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات