تزیین های خیلی خفن برای مدل باکس گل برای هدیه

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل باکس گل ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. باکس گل یا باکس گل طبیعی ایده‌ نسبتا جدیدی برای دیزاین گل‌ های طبیعیه و علاوه بر زیبایی، باعث محافظت بیش‌تر از گل‌ ها میشه و موندگاری گل‌ ها رو بیش‌تر میکنه.حتما شما هم تا به حال باکس گل یا هدیه دادید و یا هدیه گرفتید که واقعا تجربه شیرینیه و در عین حال که هدیه ای موقتیه و موندگار نیست، ولی عکس و یادش برای همیشه در ذهن باقی میمونه.از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل باکس گل را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

مدل باکس گل

جدیدترین باکس گل ۲۰۲۳

باکس گل رو در خونه در معرض تابش مستقیم آفتاب و کنار شیشه پنجره قرار ندید چون گل ها زمانی که نور زیاد جذب میکنن به حداکثر رشد خودشون میرسن و بعد از اون پژمرده میشن. همچنین در زیر لامپ های پر نور و گرما هم قرارشون ندید. باکس گل رو نباید در بخش هایی از خونه که در نزدیکی وسایل سرمایشی و گرمایشی هستن قرار بدید چون وزش هوای گرم منجر به پژمردگی گل ها میشه و همچنین هوای سرد هم میتونه گل ها رو خشک کنه، پس اگه باکس گل صرفا در یک جای خنک باشه خوبه.
یکی از قدیمی ترین سنت های گل دادن، روز ولنتاین است. این بدان معناست که احتمالاً روز عشق میخواهید خاصترین و باشکوه ترین گل را تقدیم شریک زندگی تان کنید. بهترین گل برای ولنتاین رز قرمز همراه با شکلات و عروسک است که احساس تجمل و عاشقانه را ایجاد میکند.
اگه باکس گل هدیه گرفتید اون رو در محل نسبتا خنک نگهداریش کنید و رو در مقابل نور مستقیم خورشید یا لامپ های پر نور و جریان هوای خیلی گرم یا خیلی سرد قرارش ندید. نور زیاد باعث فعال تر شدن گل میشه و گل زودتر به پایان عمر خودش نزدیک میشه …

جدیدترین باکس گل 2023

جدیدترین باکس گل 2023

جدیدترین باکس گل 2023

جدیدترین باکس گل 2023

جدیدترین باکس گل 2023

جدیدترین باکس گل 2023

 

جدیدترین باکس گل 2023

جدیدترین باکس گل 2023

جدیدترین باکس گل 2023

 

جدیدترین باکس گل 2023

 

** امیدوارم از دیدن این تصاویرa لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات