ماجرای وحشتناک تجاوز پدربزرگ به نوه 3 ساله در ترکیه + عکس

0

خبرینا | این روزها خبر و اسم دختر بچه ای ۳ ساله به نام مظلومه یاغال muslume yagal در همه رسانه های خبری و شبکه های اجتماعی ترکیه تیتر یک و موضوع داغی است.

ماجرا از این قرار است که حسن یاآل (یاغال) پدربزرگ دختربچه ای به نام مظلومه یاغال به او تجاوز می کند و این دختر جان خود را از دست می دهد اما موضوع فقط همین نبوده و ماجرا ابعاد دیگری نیز داشته است.

عکس: تجاوز به دختر ۳ ساله‌ توسط پدربزرگ ۷۰ ساله در ترکیه

ماجرای Muslume چیست؟

مظلومه muslume یاغال دختر ۳ ساله که ۱۰ روز ناپدید شده بود، سرانجام جسد بی جانش در استان مرسین در جنوب ترکیه در حالی که از یک بلندی و ۷ کیلومتر دورتر از محل زندگی به پایین پرت شده بود، پیدا شد. به علت ماجرای مشکوک، جسد مظلومه بعدا برای کالبد شکافی به پزشکی قانونی منتقل شد و مقامات به ابعاد تازه ای از ماجرا پی بردند.

رابطه نامشروع “حسن یاغال” پدربزرگ مظلومه با او

بعد از تحقیقات پلیس و اظهارات چندین شاهد مشخص شد که مظلومه به علت تجاوز و خون ریزی داخلی جان خود را از دست داده است، به همین علت و طبق شواهد و مدارک حسن یاغال (Hassan Yagal) پدربزرگ ۷۰ ساله مظلومه ۳ ساله به جرم تجاوز و قتل دستگیر شد.

اما موضوع به اینجا ختم نمی شود و ماجرا ابعاد وحشتناک تری به خود می گیرد، طبق تجزیه و تحلیل نمونه های خون توسط بهداشت ترکیه مشخص شد که پدربزرگ مظلومه muslume یاغال سه ساله در واقع پدر بیولوژیکی او یعنی حسن یاغال است! یعنی او به عروس خود تجاوز کرده بوده است!

عکس مظلومه یاغال و پیدا شدن جسدش

عکس هایی از Muslume Yagal مظلومه یاغال

در حال حاضر برای تحقیقات بیشتر حسن یاغال در بازداشت پلیس است.

اعترافات مادر مظلومه یاغال

اما به نظر می رسد این پرونده عجیب هر روز ابعاد بیشتری به خود می گیرد، در تازه ترین خبر  سوگی یاغال، مادر مظلومه در شهادت خود به مقامات گفته: «پدر شوهرم به من تجاوز کرده است و او پدر یکی دیگر از پسرانم است.»

سوگی یاغال گفته است که درگذشته نمی‌توانسته در این مورد صحبت کند چون ترس داشت که توسط پدرشوهرش حسن یاغال کشته شود.

عکس: عکس حسن یاغال و عروسش سوگی یاغال که به او تجاوز کرده است!

به همین دلیل احتمال دارد پدربزرگ متجاوز، پدر چندین تن دیگر از نوه‌های خود هم باشد!

واکنش ها به ماجرای تجاوز و مرگ دختر ۳ ساله ترکیه ای

بعد از این اتفاق واکنش های فراوانی از سوی کاربران و افراد مشهور ترکیه ای به این موضوع داده شد به طوری که هشتگ #müslüme برای مدتی ترند یک توییتر در ترکیه شد.

نظرات