فال جدید پی ام سی این هفته (6 تا 12 آذر 1400)

0

خبرینا | فال شبکه پی ام سی pmc که سالهاست از این شبکه در روزهای جمعه و یکشنبه پخش می شود طرفداران بسیار زیادی برای خود بدست آورده است. به همین علت تصمیم گرفته ایم هر هفته این فال جذاب هفتگی را در روز جمعه برای شما در وبسایت خبرینا قرار دهیم با ما همراه باشید.

فال هفتگی pmc پی ام سی این هفته

فال پی ام سی Pmc هفتگی ۲۹ آبان تا ۵ آذر

فال پی ام سی این هفته شامل روزهای شنبه ۶ آذر ماه تا روز جمعه ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۰ است که در زیر آن را می خوانید.

فال pmc متولدین فروردین

بحثتان بر سر یک مسئله ی مالی همچنان ادامه خواهد داشت. مسئله عاطفی که فکرتان را مشغول کرده خود به خود حل نمی شود، گذشته را با انصاف مرور کنید و یک تصمیم بگیرید و پای این تصمیم بایستید. در یک سفر کاری یا تفریحی با شخصی ملاقات می کنید که در روحیه تان تاثیر می گذارد، جانب احتیاط را رعایت کنید.

 

فال pmc متولدین اردیبهشت

یک سفر یا ملاقات با شخصی روحیه تان را بالا می برد. این روزها کنترل اوضاع از دستتان خارج شده. پیشنهادی به شما می شود که بسیار هیجان زده تان می کند اما بهتر است با توجه به شرایطتان قبل از جواب دادن به تمامی جوانب آن فکر کنید، توانایی هایتان را بسنجید و قولی ندهید که بعدا پشیمان بشوید.

 

فال pmc متولدین خرداد

این روزها سرتان بسیار شلوغ است تا دچار مشکل اساسی نشده اید به کارهایتان نظم بدهید. در رابطه با نیتتان منتظر فرا رسیدن یک طوفان باشید، برای مقابله با این طوفان از حالا آماده باشید. کاری برای کسی انجام داده اید حواستان باشد حرفی نزنید که حمل بر منت گذاشتن‌تان باشد.

فال pmc متولدین تیر

شخصی در اطرافتان مثل آب خوردن دروغ می گوید، صبوری بس است به رویش بیاورید و ارتباطتان را با او کاملا قطع کنید وگرنه باید منتظر اتفاقات بدی باشید. دلتنگی برای شخصی کلافه و بی تابتان می کند، طاقت بیاورید. یک ملاقات کاری مهم پیش رو دارید که در آینده تان تاثیر گذار است.

فال pmc متولدین مرداد

در یک مراسم مهم یا جلسه کاری منتظر شنیدن سوال های مهمی باشید، تا می توانید خود را برای هر پرسشی آماده کنید. سفره دلتان را پیش کسی که تازه با او آشنا شده اید باز نکنید، شما از نیت آدم ها خبر ندارید. در مورد مسئله ای بر سر دو راهی قرار گرفته اید.

فال pmc متولدین شهریور

در مورد مسئله پیش آمده کمی از موضوع فاصله بگیرید و با شخصی که در این مسئله نفعی ندارد مشورت کنید تا راه درست را پیدا کنید. به شما پیشنهاد انجام کاری داده می شود که به نظرتان غیر منطقی‌ست، این کار را انجام بدهید نتیجه شگفت زده تان می کند مسئله ی مهمی است که شما از آن بی خبرید.

فال pmc متولدین مهر

رفتن به یک جمع خاطرات خوش گذشته را برایتان زنده می کند. اگر از دیگران کمک می خواهید و توقع دارید تا شما را بیشتر درک کنند باید در رفتارتان تغییری اساسی ایجاد کنید، اطرافیان تا یک جایی عصبانیت و غر زدن های شما را تحمل می کنند، در محیط اطراف و عادت هایتان تغییر ایجاد کنید.

فال پی ام سی متولدین آبان

روبرو شدن با شخصی یا دیدن یک فیلم شما را به فکر می اندازد. خودتان را دائم تکرار نکنید، دنبال این فکر تازه را بگیرید. گرهی مالی از کارتان از جایی که توقع ندارید باز می شود اما تعجیل نکنید مشکلات هنوز به طور کامل برطرف نشده اند. خبری می شنوید بهتر است آن را پیش خود نگه دارید.

فال pmc متولدین آذر

کاری مهم به شما سپرده شده، آن را طوری انجام دهید که مو لای درزش نرود و به نحو احسنت تحویل داده بشود. یک شوخی ساده تبدیل به یک دلخوری بزرگ می شود. یکی از دوستانتان برای انجام کاری با شما مشورت می کند، وقت بگذارید و به او خوب گوش کنید تا جواب درستی بدهید.

فال pmc متولدین دی

در مورد مسئله ای کاری یا تحصیلی مجبور خواهید شد به خاطر انتخابتان به دیگران جواب پس بدهید. کم لطفی شخصی در اطرافتان موجب شده تا دچار احساسات دوگانه ای بشوید. شما برای شکستن قواعد بی پایه و اساس روزانه زندگی آمادگی کامل دارید و می خواهید کاری کاملا متفاوت انجام دهید.

فال pmc متولدین بهمن

کمتر کسی توانایی این را دارد که در کنار وظایفی که بر عهده اش قرار گرفته از پس انجام کارهای متفرقه هم برآید به همین دلیل توانایی شما در مدیریت زمان تحسین برانگیز است در محیط خانوادگی سوتفاهمی وجود دارد که با صبر و تامل بیشتر از جانب طرفین از بین می رود، سعی کنید خوددار باشید.

فال pmc متولدین اسفند

صحبتی از یک وصلت در میان نزدیکان می شود و شما هم در این میانه ذی نفع هستید. راه مناسبی برای رسیدن به هدفی که دارید پیدا می کنید. در مورد مسئله ی پیش آمده و بحث های این روزهایتان تمام تقصیرها را به گردن دیگران نیندازید شما هم به اندازه خودتان مقصرید منصف باشید تا مسائل زودتر حل شود.

نظرات