سریال عازم جهنم Hellbound پربیننده تر از اسکویید گیم + عکس

0

خبرینا | در ماه های اخیر تب سریال کره ای اسکویید گیم یا بازی مرکب که از شبکه نت فلیکس پخش می شود خیلی داغ شده به طوری که بعد از گذشت چند ماه از پخش سریال محال ممکن است که روزی خبری یا نشانه ای از این سریال پربیننده را ندیده باشید. حالا به نظر می رسد که سریال دیگری از کره قرار است جای اسکویید گیم را بگیرد، سریال Hellbound یا عازم جهنم!

سریال کره ای Hellbound یا عازم جهنم

Hellbound عازم جهنم ؛ آتش به پا کرد!

به گزارش خبرینا و به نقل از وبسایت گاردین؛ یکی دیگر از سریال های ترسناک فانتزی از کره جنوبی شرکت نتفلیکس که یک شبه به پدیده جهانی تبدیل شده، Hellbound یا عازم جهنم است! سریالی که گفته شده سریال بازی مرکب را به عنوان پربیننده ترین برنامه تلویزیونیدر نتفلیکس را شکست داده است.

عکس: صحنه ای از سریال کره ای Hellbound عازم جهنم

شکست اسکویید گیم در عرض ۲۴ ساعت!

براساس تحلیل های شرکت FlixPatrol، در روز ۲۰ نوامبر سریال عازم جهنم به پربیننده ترین سریال تلویزیونی نتفلیکس در جهان تبدیل شد و در عرض ۲۴ ساعت پس از پخش قسمت اول، در بیش از ۸۰ کشور جهان رتبه اول را کسب کرد!

Hellbound یا عازم جهنم vs اسکویید گیم squid game

بازی Squid Game که در ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۱ نمایش داده شده بود، ۴۶ روز متوالی را در صدر جدول پربیننده ترین سریال نت فلیکس بود.

داستان سریال هل باند Hellbound

داستان این سریال حول محور کارهای خشونت آمیز تیمی از شیاطین (آن هم با جلوه های ویژه زیاد) بر علیه افراد گناهکاری است که پیشتر توسط یک موجود آسمانی از تاریخ و زمان مرگشان آگاه شده بودند، است.

داستان سریال هل باند Hellbound

این کار توسط موجودات پشمالوی غول پیکر انجام می شود، آنها قربانیان خود را می سوزانند و سپس به جهنم می فرستند. همین اتفاق باعث حرج و مرج عمومی و افزایش تعصب مذهبی می شود.

عکس: صحنه ای از سریال کره ای Hellbound عازم جهنم یا اهل جهنم

فصل اول این سریال شش قسمت دارد. هنوز درباره ادامه ساخت فصل دوم خبری داده نشده است.

در “عازم جهنم” چه اتفاقی برای مردم در جهنم می افتد

هیچ کس دقیقا نمی‌داند سرنوشت آدم‌ها چه می‌شود. مستقیم به جهنم می‌روند یا نه. در فصل اول این سریال هیچ پاسخی به این سوال داده نشده است. شاید هم با همین پرسش که پس از مرگ چه می‌شود، داستان ادامه پیدا کند. مرگ لزوما رفتن به جهنم نیست. شاید ندای مرگ برای برخی انسان‌ها رفتن به بهشت باشد؛ اما نه برای آدم‌های سریال عازم جهنم.

سریال کره ای Hellbound یا عازم جهنم

در فصل اول سریال نمی‌دانیم سرنوشت آدم‌ها بعد از مرگ چه می‌شود. آیا ممکن است همه آن‌ها دوباره به زندگی برگردند؟ همان طور که پارک جونگجا بازگشت. دوباره نفس کشید. روی پاهایش ایستاد و به زندگی ادامه داد. شاید برای این سوال در فصل دوم پاسخ روشنی داده شود./ فرارو

بازیگران سریال کره ای عازم جهنم

سریال Hellbound به کارگردانی یون سانگ-هو و با نقش آفرینی یو آه-این، کیم هیون-جو، پارک جونگ-مین، وون جین-آه و یانگ ایک-جون از نت فلیکس پخش می شود.

عکس: بازیگران سریال عازم جهنم Hellbound

دیدن و دانلود فصل اول سریال کره ای Hellbound

سریال هل باند hellbound یا عازم جهنم از شبکه نت فلیکس پخش می شود اما از آنجایی که هیچ دسترسی به این پلتفرم در ایران وجود ندارد این سریال را می توانید از سایت های مجاز مانند Uptvs.com یا dlroozane.net دانلود و مشاهده کنید.

ژانر : جنایی , غم‌انگیز , فانتزی
۶٫۸/۱۰ از ۳,۸۸۳ رای
زبان : کره‌ای
کیفیت : ۴۸۰p – ۷۲۰p – ۱۰۸۰p
حجم : ۷۰۰ – ۴۰۰ – ۲۰۰ مگابایت
مدت زمان: ۵۰ دقیقه
محصول : کره جنوبی
ستارگان : Yoo Ah-in, Kim Hyun-joo, Jeong Min Park
کارگردان : Sang-ho Yeon

فصل اول سریال کره ای Hellbound

پوستر فصل اول سریال کره ای Hellbound

البته اگر مانند بسیاری دیگر از کاربران ایرانی به دنبال نسخه اورجینال و بدون سانسور فصل اول سریال Hellbound هستید می توانید از سایت های دانلود فیلم ۳۰نما ۳۰nama، دیباموویز Dibamoviez و … که اشتراک پولی هستند استفاده کنید. در غیر این صورت باید تلاشتان را در جستجو بیشتر کنید تا به سایتهایی که این سریال را بدون دریافت هزینه برای دانلود قرار می دهند برسید.

واکنش کاربران ایرانی به سریال عازم جهنم

اما بعد از انتشار این خبر تعدادی کاربر ایرانی در شبکه های اجتماعی به خبر پیشی گرفتن سریال عازم جهنم از اسکویید گیم در تعداد بیننده به این موضوع واکنش نشان دادند که در زیر می خوانید.

کاربری به نام Buh_LOL نوشته:
از وقتی وزیر امورخارجه مون گفت سریالهای کره ای رو تحریم می کنیم و نمیذاریم از تلویزیون پخش بشن، سریالهای کره ای دارن زرت و زرت رکورد شکنی میکنن!

بنظرم دیگر کشورها هم برای پیشرفت بیان یه باجی به ما بدن که تحریمشون کنیم:)

کاربری دیگر نوشته :

کره جنوبی یکی از بیشترین جراحیهای پلاستیک رو داره جوانانش برای اینکه شبیه غربیها بشن و صورت گردشون تبدیل به صورت لاغر و کشیده و… بازیگرهای غربی بشه حتی فکشون هم میسپردن به تیغ جراح…

احتمالا با این نفوذ فرهنگب چند سال دیگه غربیها عمل جراحی میکنن شبیه شخصیتهای کره ای بشن!
حالا شما بشین اینجا بیانیه صادر کن که فرهنگتو صادر کنی به غرب!

نظرات