تزیین آجیل شب یلدا 1402 با ایده های ناب دیده نشدنی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل  تزیین آجیل شب یلدا۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. در شبی که یلدا می خوانیمش، خورشید در بیشترین فاصله با مدار سماوی قرار می گیرد و همین اتفاق باعث می شود طولانی ترین شب سال رخ دهد. البته این طولانی بودن تنها یک دقیقه با دیگر شب ها تفاوت دارد.
حالا که یلدا بار دیگر ما را به بلندترین شب‌نشینی سال دعوت کرده است، طبیعتا باید برای نکوداشت این جشن باستانی دست پر حاضر شویم. اصلا شاید به همین دلیل است که در چیدن سفره‌ی یلدا تنوع در انتخاب خوراکی و تنقلات حرف اول را می‌زند. سفره‌ی یلدا پر است از انواع خوراکی‌های خوشمزه و تنقلات سالم، از هندوانه و انار دانه کرده با عطر گلپر گرفته تا سبدهایی از انواع میوه‌های پاییزی، میوه‌های خشک تابستانی، کاسه‌ی آش رشته با نعنا داغ و پیازداغ فراوان، باقالی و لبوی پخته، مخلوطی از انواع مغزها و از همه مهم‌تر تخمه! از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های تزیین آجیل شب یلدا را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

تزیین آجیل شب یلدا

جدیدترین تزیین آجیل شب یلدا ۲۰۲۳

شب یلدا و برپایی آیین جشن یلدا، از رسوم کهن ایرانیان بوده است و شواهد حاکی از آن است که جشن شب یلدا از زمان داریوش یکم ( از سال ۵۰۲ قبل از میلاد) در تقویم رسمی ایرانیان باستان ثبت شده است.
آجیل شب یلدا را می‌توان به شیوه‌های مختلفی تزیین کرد. توجه به ترکیب رنگ مغزها در کنار، هم مهم‌ترین اصل برای تزیین ظرف آجیل است که باید از آن برای چیدمان انواع آجیل در دیس یا تنگ و حتی تزیین آجیل در ظروف طرح‌دار و چند خانه استفاده کنید. نگران نباشید تزیین آجیل به اندازه‌ی طرز تهیه ژله انار شب چله ساده است، کافیست درباره‌ی نحوه‌ی چیدمان سفره یلدا تصمیم بگیرید و بعد یکی از روش‌هایی که در ادامه برایتان می‌نویسیم را برای تزیین یلدا انتخاب کنید.

تزیین آجیل شب یلدا

تزیین آجیل عروس و داماد

تزیین آجیل شب یلدا

تزیین آجیل شب یلدا در تنگ

تزیین آجیل در جام

تزیین آجیل شب یلدا

تزیین آجیل با مقوا

تزیین آجیل شب یلدا

تزیین آجیل در تنگ شیشه ای

تزیین آجیل شب یلدا

تزیین شب یلدا

تزیین آجیل شب یلدا

تزیین آجیل شب یلدا برای عروس

 

تزیین آجیل شب یلدا

تزیین میوه شب یلدا

تزیین آجیل شب یلدا

 

 

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات