مدل لباس پاییزه 1402 مناسب تمام سبک سلیقه

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل لباس پاییزه ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. معمولا در پاییز، صبح ها و عصرها، هوا سرد و خنک بوده و ظهرها گرم می باشد. به همین دلیل، می بایست چیزی بپوشید که وقتی هوا گرم شد بتوانید به راحتی آن را از تن تان درآورید. در ادامه چند پیشنهاد را مشاهده خواهید کرد. هودی های گرم و گشاد و بلند هم برای پاییز مناسب خواهند بود. شما به راحتی می توانید هر لباسی که دوست دارید را بر زیر هودی تان بپوشید.از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل لباس پاییزه را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

مدل لباس پاییزه

جدیدترین مدل لباس پاییزه ۲۰۲۳

اگر در مکانی زندگی می کنید که هوا در طول پاییز، آنچنان سرد نمی شود، می توانید از کتونی های ساق بلند استفاده کنید. دستکش ها بهترین گزینه برای استایل پاییزی تان هستند. یک دستکش چرمی یا جیر خریداری کنید. اگر منطقه زندگی شما گرم است، از دستکش های بدون انگشت استفاده کنید. شلوار جین بوت کات خود را با بوت های کوتاه اسپرت بپوشید. این موارد را با یک بلوز آستین بلند ست کنید.
اگر در منطقه سردی زندگی می کنید، با پوشیدن کت های بلند یا بارانی می توانید خودتان را گرم نگه دارید. اگر در مناطق گرم تر زندگی می کنید، از کت های نازک تر استفاده کنید.

مدل لباس پاییزه

پارچه لباس های پاییزی باید به گونه ای انتخاب شوند که دمای بدن را حفظ کنند. به همین علت نباید از پارچه های نازکی مثل ابریشم، لینین و کتان استفاده کنید. این پارچه ها برای فصل پاییز خیلی نازک هستند و فقط به درد فصول تابستان و بهار میخورند. از جمله بهترین پارچه های پاییزی میتوان به جیر، چرم طبیعی و مصنوعی، جین، کتان راه راه یا شطرنجی و مخمل کبریتی اشاره کرد.

مدل لباس پاییزه

مدل لباس پاییزه دخترانه

مدل لباس پاییزه

مدل لباس پاییزه زنانه اینستا

مدل لباس پاییزه

مدل مانتو پاییزه اسپرت

مدل لباس پاییزه

مدل مانتو پاییزه ۱۴۰۱

مدل لباس پاییزه

مدل مانتو پاییزه با پارچه کشمیر

مدل لباس پاییزه

مزون مانتو پاییزه

مدل لباس پاییزه

مدل مانتو پاییزه کبریتی

مدل لباس پاییزه

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات