مدل مینی کیک یلدا 1402 کیوت و بانمک برای داشتن یلدایی متفاوت

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل مینی کیک یلدا ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. یکی از نمادهای شب یلدا هندوانه است. شما می تونید برای شب یلدا کیک به شکل هندوانه آماده کنید و علاوه بر میوه هندوانه کیک هندوانه ای هم به عنوان سنبل یلدا داشته باشید.
کیک هندوانه نوعی کیک ساده وانیلی است که با اضافه کردن رنگ خوراکی شبیه به میوه هندوانه می‌شود و ظاهر بسیار زیبایی دارد که برای پذیرایی و تزیین میز شب یلدا بسیار مناسب است.از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مینی کیک یلدا را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

مدل مینی کیک یلدا

جدیدترین مینی کیک یلدا ۲۰۲۳

تخم مرغ‌ها را همراه با شکر و وانیل توی یک کاسه بریزید و با همزن برقی به مدت ۳ تا ۵ دقیقه با دور تند بزنید تا تخم مرغ‌ها با شکر کاملا حل شوند و یک مایه شفاف و کرم رنگ به دست بیاید. سپس شیر و بعد روغن را به مایه اضافه کنید و به مدت سی ثانیه هم بزنید و بعد همزن را خاموش کنید. در مرحله بعدی آرد و بکینگ پودر را که با هم مخلوط کرده و سه بار الک کرده‌اید، کم‌کم به مایه کیک اضافه کنید و با لیسک یا همزن دستی از یک جهت هم بزنید تا آرد کاملا مخلوط شود و حالت گلوله‌ای نداشته باشد. حالا دو کاسه دیگر را آماده کنید و مواد کیک را به سه قسمت تقسیم کنید، طوری یک قسمت بیش‌تر از دو قسمت دیگر باشد.
به قسمت بیش‌تر رنگ قرمز را اضافه کنید و خوب هم بزنید و به یک قسمت دیگر رنگ سبز بزنید و قسمت سوم را سفید نگه دارید. یک قابلمه نچسب را با دم‌کنی روی شعله اجاق گاز بگذارید و حرارت را زیاد کنید تا فضای قابلمه کاملا داغ شود. سپس کمی روغن توی قابلمه بریزید و خوب دور بدهید تا همه جای آن با روغن آغشته شود. ابتدا رنگ سبز را توی قابلمه بریزید؛ سپس از مرکز قابلمه رنگ سفید را بریزید و در مرحله آخر رنگ قرمز را از مرکز اضافه کنید. حالا دم‌کنی بگذارید و قابلمه را روی شعله کم اجاق گاز قرار بدهید.

مدل مینی کیک یلدا

مینی کیک شب یلدا

مدل مینی کیک یلدا

کیک تولد شب یلدا دخترانه

مدل مینی کیک یلدا

کیک انار

مدل مینی کیک یلدا

کیک شب یلدا برای مدرسه

مدل مینی کیک یلدا

کیک شب یلدا جدید

مدل مینی کیک یلدا

تزیین کیک شب یلدا با خامه

مدل مینی کیک یلدا

کیک شب یلدا برای عروس

مدل مینی کیک یلدا

کیک شب یلدا لاکچری

مدل مینی کیک یلدا

مدل مینی کیک یلدا

مدل مینی کیک یلدا

 

 

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات