مدل کاپشن سیلیکونی 2023 در طرح و رنگ متنوع (کوتاه و بلند)

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل کاپشن سیلیکونی ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. کاپشن به نوعی کت زمستانی می گویند که معمولا کلاه دارد و برای گرم نگه داشتن بدن در سرما استفاده می شود. کاپشن ها در گذشته اکثرا از جنس چرم بود، اما امروزه از الیاف مصنوعی مثل نایلون و پلی استر هم تولید می شود که در انواع کوتاه و بلند موجود می باشد. شلوارهای جین راسته، یا جین دمپا گشاد مناسب استایل با کاپشن کوتاه می باشد. توجه داشته باشید که هرگز کاپشن کوتاه را با شلوار های گشاد نپوشید. همچنین بهتر است شلوارهایی با رنگ خنثی و تیره را انتخاب کنید چرا که باعث ایجاد تعادل در حجم، ضخامت و زیبایی کاپشن می شوند. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل کاپشن سیلیکونی را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

مدل کاپشن سیلیکونی

جدیدترین مدل کاپشن سیلیکونی ۲۰۲۳

برای داشتن استایل غیر رسمی، زیر کاپشن کوتاه خود لباس های اسپرت بپوشید. آیتم هایی مثل پلیور کلاه دار، بلوز بافت، تیشرت بلند و کتانی های رنگی گزینه های مناسبی برای پوشیدن بهمراه کاپشن کوتاه است و بجای شال و روسری می توانید از کلاه و شال رنگی در استایل خود استفاده کنید. کاپشن های کوتاهی که دوخت عمودی دارند بیش از سایر مدل ها، متناسب با اندام شخص می باشند. همچنین به سایر ویژگی های کاپشن مانند یقه، کمر، زیپ و دکمه ها دقت کنید. کاپشن هایی که داخل انها از پَر می باشد، گرمای بیشتری دارند.
بجای رنگ های شبرنگ که در قدیم ترند بودند بهتر است کاپشن کوتاه خود را از بین رنگ های خنثی انتخاب کنید. کاپشن های این رنگی شیک تر هستند و با هر لباس دیگری ست می شوند. رنگ های سفید، مشکی، طوسی و کرمی مناسب هستند. اگر به آیتم های رنگی علاقه دارید، رنگ های زرشکی، سورمه ای، سبز یشمی انتخاب های خوبی هستند.

مدل کاپشن سیلیکونی مدل کاپشن سیلیکونی مدل کاپشن سیلیکونی مدل کاپشن سیلیکونی مدل کاپشن سیلیکونی مدل کاپشن سیلیکونی مدل کاپشن سیلیکونی مدل کاپشن سیلیکونی مدل کاپشن سیلیکونی مدل کاپشن سیلیکونی مدل کاپشن سیلیکونی مدل کاپشن سیلیکونی

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات