مدل پانچو بافت 2023 بسیار راحت برای خانمهای باردار

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل پانچو بافت ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. پانچو (Poncho) پوشش یا لباسی سنتی است که ریشه در فرهنگ‌ آمریکای لاتین دارد. پانچو نوعی پارچه پشمی یا نخی مستطیل یا دایره شکلی است که در میان آن یک حفره‌ برای خروج سر تعبیه می‌شود. پانچوها به طور کلی برای محافظت در برابر سرما یا باران پوشیده می‌شوند که در حالت دوم باید از مواد ضد آب برای دوخت آن‌ها استفاده کرد.
بافت پیچ ها به فاصله هر ۷ رج یا ۹ رج انجام می شود. یعنی با توجه به ضخامت نخ، ۷ رج یا ۹ رج بعد را مجدد ساده بافی کنید. یعنی دانه های زیر را به زیر و دانه های رو را به رو ببافید (البته در این کار هر چه فاصله ی پیچ ها بیشتر باشد کار زیبا تر خواهد بود). از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل پانچو بافت را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

مدل پانچو بافت

جدیدترین مدل پانچو بافت ۲۰۲۳

ازآنجاکه پانچوها خودشان گشاد هستند، پوشیدن روسری‌های بزرگ و شال‌های حجیم که دورتان پیچیده شوند اصلا جالب نخواهد بود. روسری‌های کوچک‌تر و شال‌هایی که پارچه آنها لَخت باشد بهتر است.
درباره کفش محدودیتی وجود ندارد، هم کفش‌های ساده، هم بوت‌های بلند و هم نیم‌بوت‌ها با پانچو جذاب می‌شوند. انتخاب نوع آنها بسته به سلیقه خودتان است. بااین‌حال اگر پانچوی شما رنگی خنثا دارد، می‌توانید آن را با کفشی بپوشید که سگک، بند یا تزئینات دیگری داشته باشد و زیاد ساده نباشد.
برخی پانچوها را آستین‌دار درست می‌کنند. یک پانچوی بافتنی آستین‌دار بپوشید و با آن یک شلوار جین مشکی تنگ ست کنید. واقعا زیبا خواهد بود.
اگر دوست ندارید کل حاشیه پانچو خز داشته باشد یقه آن را خزدار انتخاب کنید. در تصویر زیر، پانچو بافتنی با ترکیب رنگی از مشکی تا طوسی را می‌بینید که بسیار جذاب است و طرح قشنگی هم دارد. یقه آن از خز است و جذابیت زنانه شما را به‌خوبی نشان می‌دهد.

مدل پانچو بافت

مدل پانچو بافت

مدل پانچو بافت

مدل پانچو بافت

مدل پانچو بافت

مدل پانچو بافت

مدل پانچو بافت

 

مدل پانچو بافت

مدل پانچو بافت

مدل پانچو بافت

 

 

 

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات