مدل سایه چشم جدید 2023 با ترکیب انواع سایه های مجلسی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل سایه چشم جدید ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. ابزار کشیدن سایه به اندازه ابزار درست کردن مو اهمیت دارد. هنگام خرید برس سایه هیچ وقت یک برس معمولی نخرید بلکه ست برس سایه بخرید. ست برس سایه شامل برس های ترکیب کننده و زاویه داری است که برس های معمولی ویژگی های آنها را ندارد.
سایه سفید باعث می‌شود که چشمان شما بازتر و درشت‌تر به نظر برسد. اگر شما چشمان ریزی دارید می‌توانید از سایه سفید روی پلک بالا و خط مژه پایین بکشید. این کار منتراست زیبایی در آرایش شما ایجاد می‌کند.
راه دیگری که می‌توانید آرایش و سایه چشم خود را برای مدت بیشتری ثابت نگه دارید، استفاده از کانسیلر است. به اینصورت که کمی کانسیلر که همرنگ پوست اطراف چشم شماست را می‌زنید و سپس بر روی آن پودر فیکس یا تثبیت کننده بزنید. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل سایه چشم جدید را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

مدل سایه چشم جدید

جدیدترین مدل سایه چشم جدید ۲۰۲۳

چشم‌ها مورد توجه‌ترین عضو در صورت هستند. بنابراین اگر می‌خواهید زیبایی زیادی داشت باشید بهتر است وقت بیشتری را صرف این عضو کرده و با توجه به نکاتی که در این مطلب بیان شد، سایه چشم زیبایی بزنید.
یکی از اشتباهاتی که بیشتر خانمها مرتکب می شوند این است که قبل از سایه هیچ چیزی به پلک ها نمیزنند. مثل پرایمر. سایه چشم چه پودری باشد چه مایع برای ثابت ماندن روی پلک به پرایمر نیاز دارد. در غیر اینصورت ممکن است سایه پخش یا کاملا پاک شود.

اگر چشمان شما رنگ آبی دارد بهتر است پالتی تهیه کنید که رنگ‌های طلایی و قهوه‌ای دشاته باشد. اگر رنگ چشمان شما سبز است، پالتی تهیه کنید که دارای رنگ‌های صورتی و قهوه‌ای باشد. و درنهایت اگر چشمان شما قهوه‌ای رنگ است بهتر است پالتی خریداری کنید که رنگ‌های آبی، سبز، بنفش تیره، یاقوتی و مانند آن داشته باشد.

 

مدل سایه چشم جدید

مدل سایه چشم جدید

مدل سایه چشم جدید

مدل سایه چشم جدید

مدل سایه چشم جدید

مدل سایه چشم جدید

مدل سایه چشم جدید

مدل سایه چشم جدید

مدل سایه چشم جدید

 

مدل سایه چشم جدید

مدل سایه چشم جدید

 

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات