توهین به قرآن کریم در بازی کالاف Vanguard + عکس

5

خبرینا | بعد از انتشار بازی جدید کال آف دیوتی تصاویری از این بازی منتشر شده که در آن صفحات قرآن کریم که کتاب مقدس مسلمانان است بر روی زمین ریخته شده که موجب ناراحتی بازیکنان مسلمان شده است.

توهین بازی بازی Call Of Duty Vanguard به قرآن کریم

توهین بازی Call Of Duty Vanguard به مسلمانان

در صورتی که مپ Der Anfang بازی Call of Duty Vanguard را به طور کامل و با دقت بگردید، صفحاتی از قرآن را پیدا خواهید کرد که روی زمین پخش شده‌اند و آثار خون و همچنین گلوله روی آن‌ها دیده می‌شود. چنین کاری توهین به قرآن حساب می‌شود، زیرا که مسلمانان، کتاب آسمانی را با احترام زیادی نگه‌داری می‌کنند و سوزاندن و بی‌احترامی به آن در طی سال‌های اخیر، جنجال زیادی به پا کرده است.

عکس صفحات مقدس قرآن بر روی زمین بازیCall Of Duty Vanguard

عذرخواهی اکتیویژن و تغییر نقشه بازی

تصویر صفحات قرآن در بازی کالاف دیوتی ونگارد اولین بار توسط کاربران توییتر گزارش شد و فردی با نام کاربری BKTOOR با انتشار ویدیویی از مپ قید شده، نمایش صفحات قرآن بدین شکل را توهین به مسلمانان دانسته و از اکتیویژن، درخواست حذف محتوای توهین‌آمیز را کرده است.

گفتنی است اکتیویژن سریعاً دست به کار شده و با انتشار آپدیت کوچکی، مشکل پیش‌آمده را رفع کرده است. اکانت توییتر خاورمیانه‌ی کالاف دیوتی نیز سریعاً عذرخواهی کرده و از حذف تصاویر توهین‌آمیز خبر داده است.

عکس صفحات مقدس قرآن بر روی زمین بازیCall Of Duty Vanguard

عکس صفحات مقدس قرآن بر روی زمین بازیCall Of Duty Vanguard

اکانت توییتر خاورمیانه‌ کالاف دیوتی نوشته:

بازی Call of Duty برای همگان ساخته شده است و محتوای بی‌ملاحظه، اشتباهاً در بازی به کار گرفته‌شده است و ما آن را حذف کردیم. این تصاویر نباید هیچ‌گاه در بازی اصلی استفاده میشد و ما عمیقاً عذرخواهی می‌کنیم. در حال بررسی داخلی بازی هستیم تا مشکل پیش‌آمده در آینده تکرار نشود.

5 دیدگاه در “توهین به قرآن کریم در بازی کالاف Vanguard + عکس

  1. خذنلذتلهلذتل گفت:
    ۳
    ۵

    من تازه نصب کردم

  2. ناشناس گفت:
    ۱۲
    ۱۲

    ما بچه ها به دلیل اهانت به قرآن این بازی رو تحریم میکنم

  3. ناشناس گفت:
    ۷
    ۶

    بیا برو بابا اکتیویژن چیکار با دین و قران انجیل …. داره فقط یک بازی هست

  4. Hjsu گفت:
    ۵
    ۴

    با سلام و وقت به‌خیر، این حرفا دورغ است و این برگه ها مربوط به داستان سیزن ۴ است که در حالی گوست در حال مردن بود ورق های را نشان به کالیبر میده که قول شرف با تمام زبان داده بود که کاری را نکند. و جای خون هم برای همین است بله بله درس است گوست در کلاف دیوتی مدرن وارف مرد ولی اینجاهم مرد و هیچ تغیری در بازی رخ نداده و قرار است سیزن های آینده این مپ آپدیت شود ، و آخه کلاف با اون سیستمشون بیاد حرف ما رو گوش کنه پفیوز

  5. محنو گفت:
    ۱
    ۲

    من به خاطر همین دیگه بازی های اکتیویژن رو بازی نمیکنم . هر چقدرم که بازیهاش مهیج و قشنگ باشه ولی ارزشش رو نداره که به حاطر اون دینم را زیر پا بزارم

نظرات