جذاب ترین مرد زنده حال حاضر جهان این آقا است!(به همراه عکس)

0

خبرینا | این هفته پل راد Paul Rudd ستاره هالیوود با ۵۲ سال سن، عنوان جذاب ترین مرد زنده مجله People را از آن خود کرد. این موضوع با واکنش های فراوانی در شبکه های اجتماعی روبرو شده است!

جذاب ترین مرد زنده حال حاضر جهان

انتخاب پل راد به عنوان جذاب ترین مرد زنده جهان

پل راد Paul Rudd با حضور در برنامه شوی آخر شب (The Late Show) با اجرای استیون کولبر به این عنوان رسید. یش از آنکه کولبر برگزیده شدن راد را اعلام کند، از افراد دیگری نام برد که گزینه‌های دیگر فهرست امسال بودند، از جمله خودش.

مجری در مونولوگ ابتدایی برنامه گفت: گمانه‌زنی‌های فراوانی در مورد بازار جذابیت به وجود آمده. پنجشنبه، نیویورک پست گزارش داد که این عنوان به کریس اوانز می‌رسد. همزمان، دوئین جانسون ادعا کرد که این عنوان از آن اوست و گفت که همیشه جذاب‌ترین مرد زنده دنیا باقی می‌ماند.

عکس : پل راد Paul Rudd در جلد مجله people

ادعایی که البته این پرسش را برمی‌انگیزد: آیا این دو باید برای کسب این عنوان مبارزه کنند؟ و اگر چنین است، در حین کشتی گرفتن عرق خواهند کرد؟ در آن صورت شاید جذاب باشد.

برندگان قبلی جذاب ترین مرد زنده سال

مایکل بی. جوردن در سال ۲۰۲۰، جان لجند در سال ۲۰۱۹، ادریس البا در سال ۲۰۱۸، بلیک شلتون در سال ۲۰۱۷، دووین جانسون در سال ۲۰۱۶، دیوید بکام در سال ۲۰۱۵، کریس همسورث در سال ۲۰۱۴، آدام لوین در سال ۲۰۱۳، چنینگ تیتوم در سال ۲۰۱۲، بردلی کوپر در سال ۲۰۱۱ و رایان رینولدز در سال ۲۰۱۰ به عنوان جذاب‌ترین مرد زنده دنیا شناخته شده بودند. جانی دپ، برد پیت، ریچارد گر و جورج کلونی تنها افرادی‌اند که بیش از یک بار از سوی مجله این عنوان را کسب کرده‌اند.

پیپل اولین بار در سال ۱۹۸۵ مل گیبسون را در سن ۲۹ سالگی به عنوان جذاب‌ترین مرد زنده دنیا برگزید.

بیوگرافی کوتاه پل راد

پل استیون راد (به انگلیسی: Paul Stephen Rudd) (زاده ۶ آوریل ۱۹۶۹) در شهر نیوجرسی، یک هنرپیشه آمریکایی است. از فیلم‌های او می‌توان به کاپیتان آمریکا:جنگ داخلی و انتقام جویان:پایان بازی اشاره نمود.

عکس: پل راد به عنوان جذاب ترین مرد جهان در سال ۲۰۲۱ شناخته شد / مجله people

او همچنین در مجموعه سریال فرندز یا دوستان در نقش دوست پسر فیبی حضور داشته است.

نظرات