خانه عفاف فخر گیلان واقعیت دارد؟+ جزئیات جدید ماجرا

6

خبرینا | چند روزی است مردم گیلان تبلیغ عجیبی را می بینند،تبلیغی با این عنوان”مژده به شهروندان گیلانی،  خانه عفاف فخر، اولین خانه عفاف قانونی در استان گیلان! اما ماجرا چیست؟

خانه عفاف گیلان تیتر اول رسانه ها!

سایت رشت پرس با انتشار عکس تبلیغ خانه عفاف فخر می نویسد:

این روزها در سطح شهر رشت و فضای مجازی شاهد تبلیغات گسترده مکانی به نام خانه عفاف فخر هستیم که با ذکر شماره شش رقمی با عنوان شماره مجوز بدون ذکر نام نهاد صادر کننده مجوزدر حال فعالیت است.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس متاسفانه از زمان انتشار آگهی مذکور و تیتر یک رسانه های کشوری شدن تاکنون هیچ یک از مسئولان استان اظهار نظری در خصوص فعالیت این مکان که با تبلیغات گسترده خود شهر رشت را به مخاطره انداخته نداشته اند و اینگونه به نظر می رسد قطعاً راه اندازی چنین مکانی با چنین تبلیغات گسترده ای در سطح اماکن عمومی شهر و فضای مجازی از سوی نهاد، ارگان و یا اشخاص با نفوذی مورد حمایت قرار گرفته است که این چنین بی مهابا در حال تاخت و تاز است.

از کارت سلامت بانوان تا تخفیف ویژه برای زیر ۲۵ سال

در تبیلغ خانه عفاف فخر گیلان آمده: کلیه بانوان دارای کارت سلامت هستند، از پذیرش آقایان متاهل معذوریم و برای آقایان زیر ۲۵ سال نیز تخفیف ویژه داریم! و در آخر نیز شماره تماس تعیین وقت نیز داده شده است!

ماجرای تبلیغ خانه عفاف فخر رشت – گیلان

 

6 دیدگاه در “خانه عفاف فخر گیلان واقعیت دارد؟+ جزئیات جدید ماجرا

  1. آرمان گفت:
    ۱۰
    ۶

    این آگهی جعلی است آن را منتشر نکن

  2. ناشناس گفت:
    ۴
    ۱

    چرا ی آدرس درست نمیزارین همشون سرکاریه

  3. ناشناس گفت:
    ۱۳
    ۱

    بخواهیم یا نخواهیم این اتفاق باید بیفتد؛ بقول مرحوم طالقانی: همانطور که هر خانه ای احتیاج به دستشویی دارد، جامعه هم احتیاج به چنین مکانهایی دارد.

  4. ناشناس گفت:
    ۱۰

    حتما موافق با فرمایش اقای طالقانی هستیم…..

  5. ناشناس گفت:
    ۱

    سلام دوستان عزیز این ها کلاهبرداری هستش وقتی زنگ بزنی میگ اول یه مقدار پول واریز کن بعد بیا پول واریز شد بلاک میشی

  6. ناشناس گفت:

    کلادروغ وسرکاری

نظرات