تعبیر خواب مارمولک | دیدن مارمولک در خواب چه تعبیری دارد؟

0

دیدن مارمولک در خواب نشانه چیست؟ دیدن خواب مارمولک چندان رایج نیست اما معنا و تعبیر خواب مارمولک می‌تواند بسیار جالب باشد. در ادامه این مقاله انواع تعابیر و معانی مختلف درباره تعبیر خواب مارمولک در را مطالعه میفرمایید. با خبرینا همراه باشید.

تعبیر خواب مارمولک

دیدن خواب در مورد مارمولک 

باید بدانید که تعبیر مارمولک چندان خوشایند نیست اما در ادامه نظر انواع پیامبران و دانشمندان را مشاهد میفرمایید.

اگر درخواب ببینید که یک مارمولک به شما حمله می‌کند، نشانه‌ی بدی است. این خواب نشان می‌دهد که شخصی نزدیک به شما برای‌تان مشکلی ایجاد خواهد کرد. به احتمال زیادی شما قصد انجام کاری را خواهید داشت اما این شخص مانعِ شما خواهد شد. معنای دیگر چنین خوابی این است که ممکن است کسی به شما خیانت کند. به طور کلی این خواب می‌خواهد به شما بگوید که نسبت به دشمنان‌تان هوشیار باشید چون ممکن است شما را در موقعیت بدی قرار بدهند.
اگر در خواب یک مارمولک را ببینید که می‌خزد، نشانه‌ی بدی است. این خواب به شما هشدار می‌دهد که مراقب باشید زیرا ممکن است آدم خطرناکی در اطراف شما باشد. این شخص احتمالا می‌خواهد آسیبی به شما برساند و شاید فردی با نیاتِ بسیار شیطانی باشد.
دیدن خواب یک مارمولک مرده به این معنا است که فرد مورد علاقه‌تان احتمالا شما را فریب خواهد داد و حس ناامیدی شدیدی بر شما غلبه خواهد کرد. بنابراین باید برای شنیدن خبر بد آماده باشید.

تعبیر خواب مارمولک

تبدیل شدن به مارمولک
بر خلاف ماهیت عجیب و غیر عادی این خواب، چنین رویایی نشانه مثبت و خوبی است. در واقع نشان می دهد که شما از خواب غفلت و جهل بیدار خواهید شد و از ارزش های معنوی وجودتان آگاه می شوید و سعی می کنید از آن استفاده کنید. مسیر صحیح و موفقیت در زندگی تان را پیدا خواهید کرد.

تعبیر دیدن مارمولک در نظر آنلی بیتون
اگر زنی خواب ببیند مارمولکی از روی دامن او راه می‌رود یا او را گاز می‌گیرد، نشانه آن است که اندوه و بدبختی به او روی می‌آورد. همسر او در اثر حادثه ای معلول خواهد شد. و او برای گذراندن زندگی با تمامی تلاش و جدیت فراوان تنها درآمدی ناچیز عایدش خواهد شد.

کشتن مارمولک
اگر خواب ببینید مارمولکی را می‌کشید، علامت آن است که شهرت و ثروت از دست رفته خود را بار دیگر به دست می‌آورید. اما اگر موفق نشوید مارمولک را بکشید و مارمولک از دستتان فرار می‌کند، نشانه آن است که در امور عاطفی با شکست مواجه خواهید شد. کشتن یک مارمولک در خواب نشان می‌دهد که بر مشکلات و سختی‌هایی که در حال حاضر دارید، غلبه خواهید کرد. شما آدمِ قوی و استواری هستید و تلاش‌های‌تان نتیجه خواهد داد. چنین خوابی همچنین به این معناست که به زودی وجهه‌ی بسیار خوبی پیدا خواهید کرد.

مارمولک قهوه ای رنگ
اگر در خواب خود مارمولکی را دیدید که قهوه ای رنگ بود، فرقی ندارد که اندازه آن بزرگ است یا کوچک، به طور کلی فردی را نشان می دهد که در هر حالتی بسیار خونسرد و بی رگ، ترسو و محتاط و یا بیش از اندازه بیخیال است.
اگر بخواهیم برای این خواب تعبیری مثبت بیاوریم، باید بگوییم که این مارمولک سمبلی از ابتکار و خلاقیت، احیا و تجدید حیات است. در برخی موارد نشانگر استحکام و ثبات شماست.

تعبیر دیدن مارمولک در نظر کارل گوستاو یونگ
مارمولک ممکن است بیانگر فردی در زندگی تان باشد که خونسرد، ترسو یا پوست کلفت است. جنبه‌ی مثبتش این است که مارمولک نماد پدید آمدن خلاقیت، احیا و جوان سازی (تجدید حیات) است. ممکن است بیانگر این باشد که جای پایتان محکم است.
دیدن مارمولک در خوابتان بیانگر غرایز اولیه تان، غذا و … است؛ و نگرانی شما در مورد این احساسات است.
دیدن مارمولک در خوابتان بیانگر توافق یا تایید است. پاسخ تصمیمی که نیاز دارید بگیرید، بله است.
دیدن مارمولک در خواب بیانگر احیا و تجدید است.

تعبیر خواب مارمولک

مارمولک سفید رنگ و قرمز 
اگر بخواهیم به طور جزئی چنین خوابی را بررسی کنیم باید بگوییم که رنگ سفید این حیوان مانعی است برای از بین رفتن افراد شرور و بد طینت.
اگر در عالم رویا دیدید که مارمولک سفید رنگی بر روی دیوار خوابیده بود، حال چه قصد نزدیک شدن به شما داشت و یا اینکه می خواست از دیوار بالا رفته و یا پایین برود، چنین خوابی نشان می دهد که روابط اجتماعی شما خیلی سودی به همراه ندارد و در واقع اصلاً برای شما هیچ فایده و منفعتی به بار نمی آورد. تنها وقت خود را هدر می دهید.
دیدن مارمولک قرمز در خواب نماد شوق و عشق است. زمانی که در خواب‌تان مارمولک قرمز ببینید، به این معنا است که باید توجه بیش‌تری به آرزوها و خواسته‌های ناخودآگاه‌تان داشته باشید.

جفت‌گیری دو مارمولک
دیدن جفت‌گیری دو مارمولک در خواب به این معنا است که باید در آینده‌ی نزدیک هوشیار باشید زیرا شخصی ممکن است به شما صدمه بزند. این شخص ممکن است از محل کارتان یا یکی از دوستان‌تان باشد.

خوردن مارمولک
اگر به عالم رویا دیدید که مارمولکی را برداشتید و در دهانتان گذاشتید، از این خواب نشانه مثبتی است. ثروت و اموال زیاد و همچنین شادی ها لحظات خوشی در انتظارتان است.
در واقع این خواب به شما مژده می‌دهد که به زودی تمام آرزوهایتان محقق خواهد شد و شما نیز از این بابت بسیار احساس خوشبختی خواهید کرد.

گرفتن مارمولک
اگر در عالم رویا دیدید که سعی داشتید مارمولکی را بگیرید، این خواب نشان می‌دهد که شما بسیار مایوس و ناامید هستید و اصلاً نسبت به آینده خود و محیط اطراف تان هیچ انگیزه و هیجانی ندارید. حتی برای ادامه زندگی تان انگیزه هم ندارید. شاید منتظر نشسته اید چیزی یا کسی باعث شود که شما یک تکانی بخورید، اما باید بدانید که هیچ کس به جز خودتان نمی تواند به شما کمک کند.

 

نظرات