ماجرای تجاوز جنسی و قتل نگار احمدی توسط خواستگارش + عکس

0

خبرینا | در روزهای گذشته خبری مبنی بر قتل دختری جوان به نام نگار احمدی در شهر ساری استان مازندران توسط چند سایت غیررسمی و چند فعال منتشر شده است که در زیر شرح آن را میخوانید.

تجاوز و قتل نگار احمدی توسط خواستگارش سامان یاری

ربایش، تجاوز جنسی و قتل نگار احمدی

در خبری که توسط چند فعال اجتماعی در شبکه های اجتماعی منتشر شده گفته شده: روز جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰، یک دختر جوان اهل کرمانشاه و ساکن ساری با نام “نگار احمدی” که ۲۷ سال سن داشته توسط یکی از همکلاسیهای سابق دانشگاهش که چند بار به درخواست ازدواج وی جواب رد داده بود ربوده شده و پس از تجاوز جنسی به قتل رسیده است.

طبق اعلام یک سایت، فرد قاتل با نام سامان یاری اهل ارومیه با همدستی دو دوست دیگرش نگار احمدی را ربوده و در نزدیکی اسدآباد همدان پس از تعدی و تجاوز، نگار را خفه کرده و سپس چند گلوله نیز به وی شلیک کرده‌اند.

گفته شده سامان یاری پس از قتل نگار احمدی خود را به نیروهای پلیس تحویل داده و محل جسد را به آنها نشان داده است.

عکسی که گفته شده نگار احمدی است

خانواده و دوست نگار احمدی چه می گویند؟

یکی از نزدیکان خانواده احمدی نیز در این رابطه گفته است: “ما روز جمعه مراسمی به مناسبت تولد یکی از اعضای خانواده خود برگزار کرده بودیم ومنتظر نگار بودیم که این انتظار بیش از حد طولانی شد و موبایلش هم خاموش شده بود که منجر به نگرانی خانواده شد، نهایتا شب نیروی انتظامی با خانواده تماس گرفته و ما را از قتل وی مطلع ساخته‌ اند”.

یکی از دوستان نگار در خصوص قتل دوستش گفته: “نگار احمدی چند سال پیش در یکی از دانشگاه‌های ارومیه مدرک لیسانس حقوق خود را اخذ کرده بود و همانجا با سامان یاری آشنا شده و طی سال‌های اخیر چند بار درخواست خواستگاری و ازدواج وی را رد کرده بود.”

شایان ذکر است که سامان یاری متعاقب قتل بصورت داوطلبانه خود را تحویل نیروهای پلیس داده اما دو همدست دیگر وی کماکان فراری هستند.

این خبر توسط رسانه های داخلی و محلی همدان منتشر نشده و وبسایت خبرینا، خبر منتشر شده بالا را نه رد و نه تایید می کند.

نظرات