فال پی ام سی این هفته (15 تا 21 آبان 1400)

0

خبرینا | فال شبکه پی ام سی pmc که سالهاست از این شبکه در روزهای جمعه و یکشنبه پخش می شود طرفداران بسیار زیادی دارد. به همین علت تصمیم گرفته ایم هر هفته این فال جذاب هفتگی را برای شما در وبسایت خبرینا قرار دهیم با ما همراه باشید.

فال پی ام سی Pmc

 

فال و طالع بینی پی ام سی Pmc این هفته

فال پی ام سی این هفته شامل روزهای شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ تا ۲۱ آبان است که در زیر آن را می خوانید.  

فال متولدین فروردین  

اهداف خود را فراموش نکنید و یادتان باشد فرصت خوبی برای رسیدن به آنها دارید. این هفته با اراده پیش بروید و از سختی های مسیر نترسید. مادیات و معنویات باید در کنار یکدیگر باشند نه یکی فدای دیگری، برای خودتان گل بخرید، حواستان به خودتان باشد تا دیگران حواسشان به شما جمع شود.

فال متولدین اردیبهشت  

فکر میکنید برای انجام کاری دیگر دیر شده و شما زمان را از دست داده اید، اشتباه می کنید شما هنوز فرصت دارید، دلتنگ کسی هستید. دلتنگی از دلخوریتان کم میکند اما حواستان به خواسته هایتان باشد. راه افراط و تفریط را پیمودن عاقلانه نیست. معتدل باشید و میانه روی را پیشه کنید

فال متولدین خرداد  

اگر بخواهید فقط دنیا و مادیات را در نظر بگیرید ضرر خواهید کرد. در انتخاب دوست حواستان را جمع کنید و با هرکسی دست دوستی ندهید یک مسئله کاری یا مالی با سرعت پیش خواهد رفت. یک موقعیت خوب برای سرمایه گذاری پیدا میکنید. برای گفتن حرف دلتان بهتر است فعلا صبر کنید.

فال متولدین تیر  

سری را که درد نمیکند را دستمال نبندید این روزها اضطراب کلافه تان کرده. یک تلفن از اضطرابتان کم میکند. برای رسیدن به خواسته تان حرفی نزنید که بعدا پیشمان شوید. در یک معامله سودی خواهید کرد که بیش از توقع تان است. به جای دائم گله کردن قدر داشته هایتان را بدانید.

فال متولدین مرداد  

برای انجام یک کار خیر پیش قدم می شوید یک دوست قدیمی سراغتان را میگیرد. خبری از راه دور می شنوید که خوشحالتان می کند. رفتار شخصی به خنده تان می اندازد و حواستان را از فشاری که روی شانه هایتان است پرت می کند. اختلافتان با دوستی را با صحبت کردن از بین ببرید، او هم منتظر شماست

فال متولدین شهریور  

از معاشرت با افراد جدید هراس دارید، در حالی که آشنا شدن با افراد معتدد می تواند موقعیت های خوبی برایتان ایجاد کند.  شیوه خود را تغییر دهید و با روی خوش به استقبال دوستان جدید بروید. فعالیت تازه ای به شما پیشنهاد می شود که باید تمام شرایط را بررسی کنید و بی دلیل آن را نپذیرید.

فال متولدین مهر  

درباره رابطه عاطفیتان اول حرف را بسنجید و بعد به زبان بیاورید، بعدا پشیمانی سودی ندارد و ممکن است راه بازگشت وجود نداشته باشد. نقشه هایی در سر دارید که برای پیاده کردنشان نیاز به زمان بیشتریست. بنابراین بی گدار ب آب نزنید. منتظر مهمانی ناخوانده باشید. او با خودش برایتان شادی می آورد.

فال متولدین آبان  

اجازه ندهید یک اتفاق کوچک بین شما و کسی که دوستش دارید فاصله بیاندازد . کدورت ها را با صحبت کردن از بین ببرید. خستگی مفرت جسمیتان برایتان دردسر ساز می شود. هرچه زودتر کمی به خودتان استراحت بدهید و برای خستگیهایتان کاری بکنید. برای پذیرفتن یک دعوت دست دست نکنید.

فال متولدین آذر  

باری خراب کردن عجله نکنید الارقم عصبانیتتان حرف را مزه مزه کنید و بعد به زبان بیاورید. از قفسی که برای خودتان ساخته اید بیرون بیایید. زندگی را زندگی کنید. غمتان را به کاری تبدیل کنید که بدرد خودتان و دیگران بخورد. گره ای که در کارتان پیش آمده با حضور شخصی باز می شود.

فال متولدین دی  

از دوستی قدیمی یاد کنید و سراغش را بگیرید. رسیدن یک مدرک یا نامه بسیار خوشحالتتان می کند. نذرتان را ادا کنید . خاطرتاتی را پشت سر می گذارید که گذشتن از آنها برایتان سخت است اما بهتر است چشمتان به جلو و آینده باشد. خودتان را دست کم نگیرید شما فرد بسیار خواستنی ای هستید.

فال متولدین بهمن  

برای شرکت در یک امر خیر از شما دعوت می شود. سزاوار است از فرصت پیش آمده استفاده کنید و با همراهیتان دیگران را شاد کنید. با بروز یک اتفاق خوشایند زندگی دوباره به رویتان را لبخند می زند و تراوت و تازگی جایگزین روزمرگی می شود. نذری دارید که هنوز موفق به ادای آن نشده اید.

فال متولدین اسفند 

با کوشش و تلاش بیشتر می توانید به نیتتان برسید. شما دل صاف و مهربانی دارید و خواهان کمک به دیگران هستید اما از همین نقطه بارها ضربه خورده اید چون بعضی ها از مهربانی شما سوءاستفاده کرده اند. از گذشته درس بگیرید اما مهربان بمانید. اجازه ندهید شما را دست کم بگیرند.

نظرات