ماجرای سوزاندن فجیع فاطمه رسولی با دست و پای بسته در ماکو

3

خبرینا | در روزهای اخیر اخباری مبنی بر قتل فجیع زنی به نام فاطمه رسولی توسط شوهرش در رسانه های داخلی منتشر شده است. در این خبر گفته شده شوهر فاطمه رسولی او را به دلیل باردار بودن فرزند دختر با دست و پای بسته آتش زده و باعث مرگ این زن شده است.

ماجرای مرگ فاطمه رسولی در ماکو

قتل فجیع زن توسط همسر به دلیل اینکه جنین وی دختر بوده

سایت هنگاو نوشته: طی روزهای اخیر، یک زن با هویت فاطمه رسولی به دلیل سوختگی شدید در یکی از مراکز درمانی ارومیه جانش را از دست داده است.

به گفته یک منبع مطلع فاطمه رسولی اهل روستای “قوریشکاک” ماکو بوده و چند روز پیشتر توسط همسرش با هویت رسول طیار با دست و پای بسته به آتش کشیده شده بود.

یکی از ساکنین روستای قوریشکاک در این خصوص به خبرنگار هه‌نگاو گفت: “فاطمه رسولی مادر پنج فرزند دختر بود و بلافاصله پس از آنکه جنسیت فرزند ششم وی در پی انجام سنوگرافی دختر تشخیص داده شد، توسط همسرش به آتش کشیده شده است.

تکذیب قتل فاطمه رسولی توسط فرماندار ماکو

فرماندار ماکو در مصاحبه با ایرنا:

طی روز گذشته موضوع آتش زدن یک زن توسط شوهرش در یکی از روستاهای این شهرستان در رسانه‌ها انعکاس یافت که با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، این موضوع تکذیب می‌شود.

حدود سه هفته قبل در پی اختلاف خانوادگی در روستای «قوریشکاک» ماکو، زنی اقدام به خودسوزی کرده و به علت سوختگی بالا متأسفانه جان خود را از دست داد.

فاطمه رسولی باردار نبوده

فرماندار ماکو می افزاید: طبق اعلام مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو و بررسی‌های صورت گرفته، این فرد حتی باردار هم نبوده و سخن رسانه‌ها در این خصوص نیز کذب است.

بعد از فوت این بانوی ماکویی، پرونده قضایی هم برای همسر او تشکیل شد. از آنجایی که دلایل مبنی بر قتل توسط او اثبات نشده است، این فرد نیز با قید وثیقه آزاد شده است.

ماجرای مرگ فاطمه رسولی در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته است.

 

3 دیدگاه در “ماجرای سوزاندن فجیع فاطمه رسولی با دست و پای بسته در ماکو

  1. دهقان گفت:
    ۵
    ۲

    با سلام واحترام پیشنهاد میکنم قبل از پخش اینگونه خبرها ازصحت یا ساختگی بودن آن اطلاع کامل کسب کنید

    1. خبرینا گفت:
      ۳
      ۲

      با سلام
      ممنون از نظر شما
      سعی کردیم تمام اخبار در رابطه با این موضوع را پوشش بدهیم.
      با تشکر

  2. ناشناس گفت:
    ۱

    با سلام
    لطفا در مورد صحت این خبر ی نگاهی هم به پیچ اینستای avaye_mako هم ی نگاهی بندازید

نظرات