متن درباره رنج کشیدن + عکس نوشته احساسی رنج دنیا

0

در این پست می توانید متن های زیبا درباره رنج و عذاب و متن درباره رنج دنیا و متن کوتاه رنجیدن و متن درباره رنج کشیدن و عکس نوشته احساسی رنج دنیا و عکس پروفایل رنج دنیا و عکس استوری رنج کشیدن را مشاهده می کنید.

متن درباره رنج کشیدن

متن درباره رنج کشیدن

اگر بلد باشید رنج بکشید،خیلی خیلی کمتر رنج می برید و سپس می فهمید که چطور از رنج برای ایجاد شادی و خوشحالی به خوبی استفاده کنید….

متن درباره رنج کشیدن

هر روزی که به نظرت وحشتناک بود، کلی استرس داشتی و به سختی افتاده بودی، این رو بدون که فردایی هم هست و قرار نیست همیشه زندگی همینطور باشه. آدمی قویه که به امید فردایی زیبا، در برابر تمام رنج و سختی ها ایستادگی کنه.

متن درباره رنج کشیدن

من واقعاً به این گفته قدیمی معتقدم که آنچه شما را نمی‌کشد، قطعاً شما را قوی‌تر خواهد کرد. به واسطه سختی است که نیرویی را پیدا می‌کنید که قبلاً هرگز نمی‌شناختید.

متن درباره رنج کشیدن

آرزوهای بزرگ داشته باشید تا مسائل کوچک رنجتان ندهد…

متن رنج دنیا

رفاه و آسایش قدرتت رو افزایش نمیدن. اگه بخوای قوی تر بشی، باید گریبانگیر چالش های مختلف زندگیت شده و با سختی هاش رو به رو بشی. اینجوری با هر بار رو به رو شدن با این چالش ها، یک منِ قوی تر به وجود خواهی آورد.

متن درباره رنج کشیدن

قدرت و شجاعت همیشه با مدال‌ها و پیروزی‌هایی که به دست می‌آید سنجیده نمی‌شوند. بلکه با مبارزاتی که برای چیره شدن انجام می‌شوند ارزیابی می‌شوند. قوی‌ترین مردم کسانی نیستند که همیشه برنده می‌شوند، بلکه افرادی هستند که موقع از دست دادن تسلیم نمی‌شوند.

متن درباره رنج کشیدن

برای روح های شکننده و کم انعطاف که تمایل به دلتنگی دارند، زندگی کردن، فقط نوعی تنبیه بسیار سخت است…
این ها افرادی هستند که با صبر و تحمل، دقایق تنهایی خویش را به دقت می شمارند و از آن رنج می برند….

عکس استوری رنجیدن

توی زندگی رنج و سختی طبیعیه و چیزی که واقعا جای تعجب داره، اینه که آدما هیچوقت با اونها کنار نمیان.

متن درباره رنج کشیدن

قدرت از کاری که می‌توانید انجام دهید به دست نمی‌آید. قدرتمند بودن حاصل غلبه بر چیزهایی است که قبلاً فکر می‌کردید نمی‌توانید.

متن درباره رنج کشیدن

ما همه باید از یکی از این دو چیز رنج بکشیم: رنج نظم، و یا رنج افسوس یا سرخوردگی…

متن درباره رنج کشیدن

هر وقت تو زندگیت رنج و سختی ها فشار آوردن، به خودت آفرین بگو چون اونقدر قوی بودی که دنیا زورش بهت نرسید و این بار بیشتر زور میزنه.

—–

همیشه به متخصص‌ها گوش کنید. آن‌ها به شما می‌گویند چه کاری را نمی‌توان انجام داد و چرا. سپس شما آن را انجام دهید.

نظرات